Hit & run

För två veckor sedan hade vi självstudievecka och även fast man nu inte direkt är utbränd efter några månaders skola var det riktigt skönt med lite ledigt. Höjdpunkterna var helt klart att catcha up med Robin på en ollisrunda samt en superbabyshower för Nanna!
 
Förra veckan var det back to business med nya kurser så nu är det färglära, fotografering och digitala verktyg 2 som gäller. Treorna bjöd också in oss ettor på en "lära känna varandra" fest som var riktigt kul. Det var maskerad med drinktema (jag körde förstås en black russian), lärarna bjöd på pizza och kvällen sluta på melody. I lördags blev det också en tur till krogen för då stod det Unite på tapeten. Anna bjöd på förfest och fast ravepartyt kanske inte var någon större höjdare höll vi ut till slutet. Därtill hamnade jag och Amanda på efterfest till Nykarleby sådär lagom random. Hem kom vi där halv 10 på morgonen och då var det inte annat än magiskt att få slänga sig i sängen. Studielivet börjar bli tufft.
 
Idag var det då igen allas favoritdag måndag men det är helt okej när man bara får måla och sluta för dagen klockan 12. På hemvägen svängde jag in vid studio parfait i hopp om att få ordnat en frissatid men det visade sig så pass att det var drop in och vips var mitt hårt 15 cm kortare. Bättre blir det inte. Sen blev det hundpromenad tillsammans med Fanny och nu äter jag hemlagad pizza. Vet ni, måndag kanske inte är så illa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0