Veckan som gått

Senaste veckan blev det bio x2 på Interstellar (rekomenderas!) och Hunger games, matkoma på O'Learys, reklamaffischer och sitz med temat stereotype. Fredagen var självstudiedag och måndagen var ledig så jag passade på och spenderade långhelgen i Maxmo med att ta det lugnt.
 
Idag började vi all in med teckningskursen och det känns som om att jag ser kuber överallt just nu. Men roligt att äntligen få rita lite och inte bara sitta vid datorskärmen (fast jag trivs förvånansvärt bra där också). Efter skolan gick jag med Sassa till lite inredningsbutiker och vidare till O'Learys där vi hjälpte stackars Amanda och Thea som inte orkade äta upp sina franskisar. Viktigt dehär med att hjälpa vänner i nöd. Efter det blev det promenad med Eddie och lite städning. Och nu sitter jag här med nybakade kanelkolasnittar och en kopp varmt julte, vackert så. Imorgon väntas mera ritande, lite besök och kanske en tur till simhallen!
 
Avlutar med en bild på livsnjutaren nr 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0