Kokkoooo

Alltså de senaste två veckorna har verkligen varit proppfulla med program känns det som. Förra veckan var det filmkväll, besök av Louise, pepparkakshusbyggen, temys hos både Iines och Matilda, fotoreportage, layoutsarbete, införskaffande av kort till simhallen, grupparbeten, förfest hos Anna och dansande på melody på onsdagsnatten. I fredags blev det också att hoppa i bilen och brumma iväg till Vasa på Veronica Maggio! Thea och jag trängde oss längst fram och det blev en riktigt primus koncert. Efter det blev det Ollis hela kvällen och sen att somna bums i Robins soffa. Resten av helgen tog jag det bara lugnt. 
 
Idag var det back to reality igen fast jag måste nog säga att ha färglära på måndagar är ganska underbart. Att få en uppgift och bara måla i lugn och ro med gott sällskap och kaffe i koppen, terapi med andra ord. Sen blev det en liten shoppingrunda med Thea i jakt på en outfit inför onsdagens stereotype-sitz. Jag hittade allt jag behövde + ett par nya skor så denna fröken är helt nöjd. 
 
Till fotokursen personreportage fotade jag Nanna och hennes gosiga mage, så här kommer några sneak peeks:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0